Практичне заняття 5
Тема: Продуктивність машинно-тракторних агрегатів
Мета: Навчитись розраховувати годинну продуктивність, змінний, денний виробіток МТА та виробіток агрегату за агрострок, визначати своєчасність виконання технологічної операції агрегатом.
Обладнання робочого місця:
Креслярський інструмент, технічні паспорти сільськогосподарських тракторівта машин, довідкова література, калькулятор.
Література:
- Вихідні дані, технічні характеристики машин та умови їх використання / Гарькавий А.Д., Кондратюк Д.Г., Холодюк О.В. – Вінниця : Вінницький держ. агр. ун-т., 2005. – 40 с.
- Івашина М.Б. Машиновикористання в землеробстві: [навч.-метод. посіб.] / Івашина М.Б. – НМЦ, 2003. – 159 с.
- Експлуатація машин і обладнання / [Ружицький М.А., Рябець В.І., Кіяшко В.М. та ін.] – К.: Аграрна освіта, 2010. – 617 с.
Зміст і послідовність виконання завдання:
- Ознайомитись з інструкційно-технологічною картою та теоретичним матеріалом з даної теми в підручнику [Л3, С. 113-135].
- Записати назву технологічної операції, склад МТА, діапазон швидкостей, відповідно до якого можна виконувати технологічну операцію.
- Користуючись довідниками і технічними характеристиками відповідної сільськогосподарської техніки згідно варіанту виписати дані для розрахунків у таблицю.
- Визначити теоретичну годинну продуктивність агрегату.
- Визначити теоретичну змінну продуктивність агрегату.
- Визначити технічний змінний виробіток агрегату.
- Визначити денний виробіток агрегату.
- Визначити виробіток агрегату за указаний агротехнічний строк.
- Визначити виробіток агрегату за сезон.
- Зробити висновок щодо своєчасності виконання технологічної операції агрегатом.
- Дати відповіді на контрольні запитання.
Завантажити бланк звіту
Контрольні питання:
- Що називають продуктивністю агрегату?
- Чим відрізняється теоретична продуктивність від виробітку (технічної продуктивності)?
- Які показники впливають на робочий змінний виробіток агрегату?
- Як визначити коефіцієнт використання часу зміни і які є шляхи його збільшення?
- Який трактор за своїми показниками прирівнюється до еталонного?
- З якою метоюскладютьбаланс часу зміни?
- Обґрунтуйте шляхи зменшення втрат нормативного часу на виконання технологічної операції.
- З якою метою встановлюють агротехнічні строки виконання технологічних операцій?
- Як забезпечити максимальну продуктивність агрегату під час вибору його складу і режимів роботи, комплектування та технологічної наладки?
- Що таке еталонний гектар?
Домашнє завдання:
- Дослідити можливі способи збільшення продуктивності агрегату.
- Оформити звіт до виконаної роботи.
Меню сайту
Архів новин
Хмара тегів
-
аудит вертикальний обробіток виноградарство випускники виробництво кукурудзи виробництво соняшника виробництво цукрового буряка вирощування картоплі вирощування кукурудзи виховна година виховна робота виховний захід внесення добрив водій врожайність відео відкритий урок грунтообробні агрегати двигун внутрішнього згорання день захисника вітчизни дискові борони діагностика експлуатаційні витрати енергетичні засоби заготівля сіна зворотній зв язок здоровий спосіб життя зернобобові зернові зернозбиральний комбайн зубові борони класифікація мта комбайни комплектування агрегатів котки кривошипно шатунного механізм круп яні культури культиватори культура кшм кінематика мта лабораторні роботи лпр лущильники майстер клас машинно тракторний парк методична робота механізація морфогенез мтп налагодження мта новини обприскувачі обробіток грунту обслуговування техніки овочеві культури озимі культури останні події охорона праці плоскорізи плуги портфоліо педагогічне кредо посів кукурудзи посів цукрових буряків посівний агрегат практичні заняття продуктивність мта професія ризики розкидачі добрив розробки уроків рослинництво с г культури садівництво сертифікація слюсар ремонтник стресостійкість рослин сівалка сівалки тестові завдання технологічне налагодження технологічні карти трактори тяговий баланс трактора інтерактивні вправи