Практичне заняття 5

Тема: Продуктивність машинно-тракторних агрегатів

Мета: Навчитись розраховувати годинну продуктивність, змінний, денний виробіток МТА та виробіток агрегату за агрострок, визначати своєчасність виконання технологічної операції агрегатом.

Обладнання робочого місця:

Креслярський інструмент, технічні паспорти сільськогосподарських тракторівта машин, довідкова література, калькулятор.

Література:

  1. Вихідні дані, технічні характеристики машин та умови їх використання / Гарькавий А.Д., Кондратюк Д.Г., Холодюк О.В. – Вінниця : Вінницький держ. агр. ун-т., 2005. – 40 с.
  2. Івашина М.Б. Машиновикористання в землеробстві: [навч.-метод. посіб.] / Івашина М.Б. – НМЦ, 2003. – 159 с.
  3. Експлуатація машин і обладнання / [Ружицький М.А., Рябець В.І., Кіяшко В.М. та ін.] – К.: Аграрна освіта, 2010. – 617 с.

Зміст і послідовність виконання завдання:

  1. Ознайомитись з інструкційно-технологічною картою та теоретичним матеріалом з даної теми в підручнику [Л3, С. 113-135].
  2. Записати назву технологічної операції, склад МТА, діапазон швидкостей, відповідно до якого можна виконувати технологічну операцію.
  3. Користуючись довідниками і технічними характеристиками відповідної сільськогосподарської техніки згідно варіанту виписати дані для розрахунків у таблицю.
  4. Визначити теоретичну годинну продуктивність агрегату.
  5. Визначити теоретичну змінну продуктивність агрегату.
  6. Визначити технічний змінний виробіток агрегату.
  7. Визначити денний виробіток агрегату.
  8. Визначити виробіток агрегату за указаний агротехнічний строк.
  9. Визначити виробіток агрегату за сезон.
  10. Зробити висновок щодо своєчасності виконання технологічної операції агрегатом.
  11. Дати відповіді на контрольні запитання.

Завантажити бланк звіту

Звіт в PDF Звіт в Word

Контрольні питання:

  1. Що називають продуктивністю агрегату?
  2. Чим відрізняється теоретична продуктивність від виробітку (технічної продуктивності)?
  3. Які показники впливають на робочий змінний виробіток агрегату?
  4. Як визначити коефіцієнт використання часу зміни і які є шляхи його збільшення?
  5. Який трактор за своїми показниками прирівнюється до еталонного?
  6. З якою метоюскладютьбаланс часу зміни?
  7. Обґрунтуйте шляхи зменшення втрат нормативного часу на виконання технологічної операції.
  8. З якою метою встановлюють агротехнічні строки виконання технологічних операцій?
  9. Як забезпечити максимальну продуктивність агрегату під час вибору його складу і режимів роботи, комплектування та технологічної наладки?
  10. Що таке еталонний гектар?

Домашнє завдання:

  1. Дослідити можливі способи збільшення продуктивності агрегату.
  2. Оформити звіт до виконаної роботи.

Хмара тегів

Федорівський центр ПО

с. Федорівка, вул. М. Корфа 1

+380999123278

natasababijcuk@gmail.com

Я В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

Besucherzahler
счетчик посещений