ЛПР №2 - лущильники

Лабораторно – практична робота №2

Тема: ЛУЩИЛЬНИКИ
Мета: ознайомитись з  призначенням, будовою, роботою, регулюваннями, ТО, ТБ при роботі з лущильниками.
Обладнання:  ЛДГ-5

ХІД  РОБОТИ

  1. Оглянути машину.
  2. Знайти її основні робочі та допоміжні органи.
  3. Виконати регулювання.
  4. Виконати роботу ( по можливості ).
  5. Скласти звіт про пророблену роботу. ( за заданим планом)
  6. Зробити висновок.

ЗВІТ ПРО ПРОРОБЛЕНУ РОБОТУ

  1. Призначення машини.   Лущильники призначені для  лущення ґрунту  після збирання зернових культур, догляду за парами, подрібнення брил після оранки.
  2. Будова машини (малюнок)
  1. Процес роботи машини.

    У процесі роботи  лущильника диски обертаються, підрізують скибу ґрунту з рослинними рештками, розпушують цю скибу, частково перевертають і зсувають вбік.

  2. Підготовка машини до роботи.

Підготовка лущильника до роботи повинна відбуватися на спеціальному регулю­вальному майданчику. Спочатку перевіряють комплектність і технічний стан лущильника, справність усіх складових одиниць, надійність болтових, гвинтових з’єднань. Послаблені кріплення підтягують Перевіряють розстановку батарей на брусах. Відстань між дисками суміжних батарей повинно бути 169мм. Перевіряють самовстановлювальні колеса каретки колеса передка. Вони повинні обертатися на осях легко і не качатися, найбільший допустимий осевий люфт 2 мм. Колеса на осях повинні вільно обертатися в підшипниках бруса каретки. Радіальне биття обода коліс не повинно перевищувати 6мм. Довжина і натяг лівих і правих бокових тяг повинні бути однаковими, а дискові батареї повинні вільно і без  люфту обертатися в підшипниках разом із шпульками і осями. Люфт в підшипниках усувають,зменшуючи кількість прокладок між вкладишами. Різальні кромки всієї батареї повинні знаходитись на одній лінії і торкатися опорної поверхні (найбільший допустимий просвіт 3мм). Зазор між площинами дисків і чистиками повинен бути 2-3мм. Чистики встановлюють на одній прямій лінії.

Глибина лущення.  Батареї лущильника встановлюють на необхідний кут атаки за допомогою зміни довжини тяг. Чим більший кут атаки, тим більша глибина лущення і тим краще розпушується грунт.  Для лущення стерні диски встановлюють з кутом атаки 30-35 *. Для встановлення всіх дисків батарей на однакову глибину обробітку користуються понижувачами, в отворах яких можна можна переставляти рамку батарей. Якщо рамку закріпити з використанням нижніх отворів повзунів понижувачів, диски заглиблюються. Глибина ходу дисків залежить і від сили притискання їх до ґрунту. Її можна регулювати механізмом гідро керування, зміною маси баласту в ящиках та висотою причепа.

  1. Технічне обслуговування машини.

Перед початком і в кінці роботи у лущильника  перевіряють кріплення рами,  бокових  брусів, тяг, дискових батарей.  При  ЩТО ремонтують робочі органи. Несправні деталі ремонтують або замінюють. Диски, які затупились, заточують, а поломані замінюють

При  ТО-1 виконують операції ЩТО, а потім регулюють осевий зазор підшипників коліс в межах від 0,08 до 0,2мм.

  1. Техніка безпеки при роботі з машиною.

До роботи з лущильниками допускаються особи,  ознайомлені з будовою і регулюваннями, правилами догляду, правилами техніки безпеки при лущенні. Перед початком руху необхідно подати сигнал. Тракторист повинен слідкувати з кабіни трактора, щоб під час роботи агрегату на причіпі і біля робочих органів не було людей. ТО лущильника дозволяється проводити тільки після зупинки двигуна трактора. Замінювати робочі органи, чистити диски дозволяється тільки на поворотних полосах при вимкненому двигуні трактора.  При роботі в нічний час агрегат повинен мати гарне освітлення.

  1. Висновок

В  ході виконання лабораторної роботи я ознайомився з  призначенням, будовою, роботою, регулюваннями лущильника, ТО, ТБ при роботі з лущильниками.


Хмара тегів

Федорівський центр ПО

с. Федорівка, вул. М. Корфа 1

+380999123278

natasababijcuk@gmail.com

Я В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

Besucherzahler
счетчик посещений