ЛПР №8 - грунтообробні агрегати

  Лабораторно – практична робота №8

Тема:Комбіновані ґрунтообробні агрегати.
Мета: ознайомитись з  призначенням, будовою, роботою, регулюваннями, ТО, ТБ при роботі  з комбінованими ґрунтообробними агрегатами.
Обладнання:  АКП-2,5А

ХІД  РОБОТИ

  1. Оглянути машину.
  2. Знайти її основні робочі та допоміжні органи.
  3. Виконати регулювання.
  4. Виконати роботу ( по можливості ).
  5. Скласти звіт про пророблену роботу.
  6. Зробити висновок.

ЗВІТ ПРО ПРОРОБЛЕНУ РОБОТУ

  1. 1.Призначення машини 

для виконання за один прохід кількох технологічних операцій основного і передпосівного обробітку ґрунту без перевертання скиби у районах недостатнього зволоження.

  1. Будова машини (малюнок).

  1. Процес роботи машини

 за один прохід машини  диски розпушують верхній шар ґрунту на глибину до 8 см, лапи підрізують скиби на глибину до 16 см, розпушують їх і знищують бур’яни, зарівнювач вирівнює поверхню поля, а котки розбивають грудки і ущільнюють грунт.

  1. Підготовка машини до роботи.

Підготовка агрегата до роботи повинна відбуватися на спеціальному регулю­вальному майданчику. Спочатку перевіряють комплектність і технічний стан агрегата  справність усіх складових одиниць, надійність болтових, гвинтових з’єднань. Послаблені кріплення підтягують. передня секція начіплюється на трактор, а задня приєднується до рами  причепом. дискові батареї можуть бути із сферичними або голчастими дисками. зарівнювач встановлюють тільки при використанні сферичних дисків.

Глибина ходу дисків залежить і від сили притискання їх до ґрунту. Її можна регулювати механізмом гідро керування, зміною маси баласту в ящиках та висотою причепа. Глибину обробітку плоскорізальними лапами  регулюють установкою опорних коліс за допомогою гвинтового механізму.

  1. Технічне обслуговування машини.

Перед початком і в кінці роботи у агрегата перевіряють кріплення рами,    брусів, тяг, дискових батарей, лап, котків.  При  ЩТО ремонтують робочі органи. Несправні деталі ремонтують або замінюють. Диски, які затупились, заточують, а поломані замінюють Перевіряють колеса, при осьовому і радіальному битті усувають несправності. Затуплені лапи заточують знизу різальних кромок, а зношені наплавляють твердим сплавом сормайт. Не наварені сормайтом лапи заточують через кожні 8-10годин роботи до товщини різальних кромок не більше 1мм. Підшипники змащують згідно з заводською інструкцією.

При  ТО-1 виконують операції ЩТО, а потім регулюють осевий зазор підшипників коліс в межах від 0,08 до 0,2мм.

  1. Техніка безпеки при роботі з машиною.

До роботи з агрегатами допускаються особи,  ознайомлені з будовою і регулюваннями, правилами догляду, правилами техніки безпеки при роботі з агрегатами . Перед початком руху необхідно подати сигнал. Тракторист повинен слідкувати з кабіни трактора, щоб під час роботи агрегату на рамі і біля робочих органів не було людей. ТО дозволяється проводити тільки після зупинки двигуна трактора. Замінювати робочі органи, чистити диски , плоско різальні лапи дозволяється тільки на поворотних полосах при вимкненому двигуні трактора.  При роботі в нічний час агрегат повинен мати гарне освітлення.

  1. Висновок

В  ході виконання лабораторної роботи я ознайомився з  призначенням, будовою, роботою, регулюваннями комбінованих ґрунтообробних агрегатів, ТО, ТБ при роботі з агрегатами.


Хмара тегів

Федорівський центр ПО

с. Федорівка, вул. М. Корфа 1

+380999123278

natasababijcuk@gmail.com

Я В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

Besucherzahler
счетчик посещений