Основи раціонального комплектування МТА

1.6 Основи раціонального комплектування МТА



   Інструкція щодо тестування

 

  1. За вказаною формулою \(\displaystyle \frac{R_{агр}}{P_{гак}^н}\) визначають:
    максимальну ширину захвату;
    коефіцієнт використання тягового зусилля;
    тяговий опір одного корпуса плуга;
    кількість машин в агрегаті;
    кількість корпусів плуга.
     
  2. За вказаною формулою \(\displaystyle \frac{P_{гак}^н}{R_{к}}\) визначають:
    максимальну ширину захвату;
    коефіцієнт використання тягового зусилля;
    тяговий опір одного корпуса плуга;
    кількість машин в агрегаті;
    кількість корпусів плуга.
     
  3. За вказаною формулою \(\displaystyle \frac{{P_{гак}^н} - {R_{зч}}}{k}\) визначають:
    максимальну ширину захвату;
    коефіцієнт використання тягового зусилля;
    тяговий опір одного корпуса плуга;
    кількість машин в агрегаті;
    кількість корпусів плуга.
     
  4. За вказаною формулою \(\displaystyle \frac{B_{max}}{B_{к}}\) визначають:
    максимальну ширину захвату;
    коефіцієнт використання тягового зусилля;
    тяговий опір одного корпуса плуга;
    кількість машин в агрегаті;
    кількість корпусів плуга.
     
  5. На вибір робочої швидкості агрегату впливають:
    агротехнічні умови;
    потужність двигуна;
    марка трактора;
    ширина захвату агрегату;
    кількість машин в агрегаті.
     
  6. В основу правильного комплектування машинно-тракторних агрегатів покладено:
    забезпеченість мінімальних затрат праці і грошових засобів на 1 га виконанняокремихтехнологічних операцій;
    якість виконання технологічних процесів, максимально можлива продуктивність і мінімально можливі затрати;
    марку трактора і сільськогосподарської машини;
    вірні всі відповіді.

     
  7. Основні вимоги до комплектування МТА:
    належна якість виконання технологічних операцій;
    маневреність і стійкість руху;
    радіус повороту;
    секундна подача маси в машину;
    питома потужність.
     
  8. Показник \(h\), наведений у формулі \(r_{k}=r_{0}+h\cdot\lambda\) для визначення радіуса кочення, – це:
    висота профілю шини;
    ширина шини;
    глибина погруження шини у ґрунт;
    величина прогинання шини.

     
  9. Опір тягово-урухомлювального агрегату вимірюють у:
    \(кН/м\);
    кВт;
    кН;
    \(кН/м^2\);
    кПа.
     
  10. Нормальні значення коефіцієнта використання тягового зусилля для лущення дисковими лущильниками:
    0,88…0,90;
    0,75…0,85;
    0,94…0,96;
    0,98…0,99.

     
  11. Вкажіть раціональні значення використання тягового зусилля енергетичного засобу (\(\eta_{ВТЗ}\)) під час проведення суцільної культивації:
    0,8–0,9;
    0,92–0,94;
    0,98–0,99;
    0,75–0,85.

     
  12. Вкажіть нормальні значення коефіцієнта використання тягового зусилля для сівби дисковими сівалками:
    0,88…0,90;
    0,95…0,97;
    0,75…0,85;
    0,90…0,92;
    0,98…0,99.
     

    

 

Попередній тест Список тестів Наступний тест

Хмара тегів

Федорівський центр ПО

с. Федорівка, вул. М. Корфа 1

+380999123278

natasababijcuk@gmail.com

Я В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ:

Besucherzahler
счетчик посещений